تاریخ انتشار : 1400/8/9 چاپ خبر
مدیرکل استاندارد بوشهر خبر داد؛

جایگاه‌های سوخت گاز استان بوشهر زیر ذره بین استاندارد قرار گرفت

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از اجرای طرح دوره‌ای استانداردسازی جایگاه‌های CNG سطح استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری" جنوب24" به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر، محمدرحیم بهره مند افزود: طرح دوره‌ای استانداردسازی جایگاه‌های CNG در سطح استان از امروز شروع و طی این طرح ۳۱ جایگاه فعال در سطح استان مورد بررسی کارشناسان قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به افزایش تعداد بندهای بحرانی جایگاه‌های CNG از ۱۶ بند به ۶۵ بند، خاطر نشان کرد: در صورت بررسی کارشناسان و مشاهده هرگونه ایراد در سیستم‌های این جایگاه‌ها، اگر این ایرادات جز بندهای بحرانی و خطرآفرین باشند، آن جایگاه پلمب و تا زمان رفع کامل ایرادات، اجازه فعالیت نخواهد داشت.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر افزود: در صورتی که ایرادات و نواقص مشاهده شده، جز بندهای بحرانی نباشد نیز مهلت ۴۸ ساعته به جایگاه دار داده شده تا جهت رفع نواقص اقدام نماید.

وی با تاکید بر لزوم همکاری جایگاه داران در اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: پوسیدگی و زنگ زدگی از موضوعات مهم در غیرایمن شدن جایگاه‌های سوخت است که مورد بررسی دقیق قرار خواهند گرفت.

بهره مند اهمیت رعایت استاندارد را در جایگاه‌های CNG مورد اشاره قرار داد و افزود: رعایت نکات ایمنی در جایگاه‌های CNG بسیاری از مشکلات این جایگاه سوخت را پیشگیری می‌کند چراکه اگر به نکات ایمنی آنها توجه نشود می‌توانند تأسیسات و مناطق مسکونی مجاور را تخریب کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.