تاریخ انتشار : 1400/5/7 چاپ خبر
با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان؛

شورای اقامه نماز در کمیته امداد بوشهر برگزار شد

نشست دوره ای ستاد اقامه نماز کمیته امداد استان بوشهر در سال 1400 با حضور اعضای این ستاد و حجت الاسلام خوشنود مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری " جنوب 24"، صبح امروز نشست دوره ای پیرامون نماز با همکاری ستاد اقامه نماز استان بوشهر و مسئولان کمیته امداد این استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا معاون حوزه فرهنگی کمیته امداد برنامه های سال جدید این نهاد را پیرامون اقامه نماز مطرح کرد و سپس از سوی اعضای جلسه نقطه نظراتی درباره اهمیت موضوع نماز و اولویت اول بودن آن در برنامه های زندگی فردی و اجتماعی مباحثی مطرح گردید.

در ادامه این جلسه، محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر مطالبی مبنی بر اهمیت این فرضیه الهی و اعلام آمادگی برای پیشرفت برنامه ها از بعد کمی و کیفی ارائه کرد و گفت: : اهتمام به نماز و بستر سازی اقامه آن در جامعه و بخصوص در دستگاه ها و نهاد ها یکی از وظایف حاکمیتی مدیران بوده و قطعا اثرات مطلوبی در جامعه در پی خواهد داشت.

در این جلسه مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر آمادگی شورای معاونین​ استان و تمامی روسای امداد در مناطق و شهرستان های تابعه را به جهت همکاری و همراهی با فعالیت ها و برنامه های ستاد اعلام نمود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام خشنود، مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جلسه شورای اقامه نماز کمیته امداد استان از اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط کمیته امداد استان در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز تشکر کرد.

حجت الاسلام خشنود افزود: هدف از تشکیل جلسات شورای اقامه نماز دستگاه ها ، نهاد ها و سازمان ها بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های مصوب ابلاغی سال و بیان نقاط قوت و ضعف عملکرد دستگاه ها در بحث اقامه نماز است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: خروجی جلسات شورای اقامه نماز، نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز در جامعه و اهتمام کارگزارن اسلامی به امر نورانی و انسان ساز نماز باشد چرا که در اهمیت نماز هیمن بس که قبولی سایر اعمال در گرو قبولی این واجب الهی است و انجام این فریضه در کاهش آسیب های اجتماعی اثر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.