تاریخ انتشار : 1400/4/22 چاپ خبر
بمناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)؛

250 فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجوی بوشهری توزیع شد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع ۲۵۰ سری جهیزیه شامل پنج قلم از کالاهای ضروری زندگی میان نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج خبر داد.

به گزارش سایت خبری "جنوب 24" محمد رضا میری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: ازدواج در حفظ و تحکیم بنیان خانواده و گسترش این سنت حسنه اهمیت بسیار زیادی دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی در هفته ازدواج توسط کمیته امداد استان اجرا می‌شود که مهم‌ترین آن اهدا ۲۵۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت بوده است.

وی افزود: هر کدام از این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم از کالاهای ضروری زندگی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی می‌باشد که ارزش هر فقره جهیزیه بیش از ۱۵ میلیون تومان به قیمت کارخانه در نظر گرفته شده است.

میری با بیان اینکه سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای این تعداد جهیزیه پرداخت شده است گفت: این مبلغ هزینه از منابع کمیته امداد و کمک خیران نیکوکار به شرکت تولیدی پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته ازدواج گفت: به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا و به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمام تلاش این است که برنامه‌های هفته ازدواج در بستر فضای مجازی برگزار شود.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی و تشویق و ترغیب زوج‌های جوان به فرزندآوری با استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در بستر فضای مجازی خبر داد.

میری افزود: ارائه خدمات مشاوره رایگان، اهدا بسته‌های مشاوره‌ای به نوعروسان در شرف ازدواج از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته ازدواج است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.