تاریخ انتشار : 1400/1/18 چاپ خبر

اخراج پیمانکار تقاطع پرحاشیه شهید مطهری بوشهر

با تصمیم شورای فنی استان بوشهر، پیمانکار تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری بوشهر از پروژه کنار گذاشته شد.

به گزارش سایت خبری" جنوب 24" مهرداد ستوده ظهر امروز در شورای فنی استان بوشهر ضمن انتقاد از عملکرد شرکت­‌های جهاد نصر در پروژه­‌های عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: در سال­‌های اخیر این شرکت‌ها در هر پروژه­‌ای در استان ورود کردند، بدلیل عدم برنامه ریزی صحیح و ناتوانی در انجام درست و به‌موقع پروژه‌ها مدیریت استان را با مشکل مواجه ساخته است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: شهردار بوشهر موظف شد در کوتاه­‌ترین زمان با قید فوریت مناقصه مابقی پروژه را برگزار کند تا در آینده نزدیک با ارزیابی و دقت در انتخاب یک پیمانکار توانمند شاهد بهره­‌برداری و افتتاح این پروژه باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: اگر نیاز باشد استانداری در سال جاری از اعتبارات استانی به شهرداری بوشهر کمک بیشتری خواهد داشت تا با انتخاب یک پیمانکار این پروژه به سامان برسد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه انتخاب و انجام پروژه به عهده شهرداری است، استانداری هم باید از منابع مختلف تأمین اعتبار کند که مستند اعلام می­‌کنم با وجود محدودیت­‌های اعتباری کشور، تأمین منابع مالی شهرداری­‌های استان علی­‌الخصوص شهرداری بوشهر در سال‌های اخیر بی­‌نظیر بوده است، کما اینکه در همین پروژه غیرهمسطح در شروع پروژه، ۱۱۰ میلیارد ریال به شهرداری بوشهر پرداخت شده است.

ستوده اضافه کرد: اگر این پروژه دست پیمانکاران بومی استان بود امروز پروژه به بهره­‌برداری رسیده بود که باید قدر پیمانکاران بومی استان را دانست و از همه آنها تشکر و قدردانی می­‌کنم.

وی افزود: بی‌تردید پیمانکاران بومی استان در دوره‌های مختلف ثابت کرده‌اند که اگر دستگاه‌های اجرایی استان به آنها اعتماد کنند، می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند؛ شهرداران استان نیز باید در شرایط خصوصی پیمان طوری قانونمند شرایط را فراهم آورند که اهلیت سنجی واقعی صورت بگیرد تا شاهد چنین نارسایی‌هایی در انجام پروژه‌های شهرداری‌ها نباشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.