تاریخ انتشار : 1399/12/24 چاپ خبر

مسابقات ورزشی فوتسال کارکنان کمیته امداد بوشهر با قهرمانی تیم جم پایان یافت+ تصاویر

مسابقات فوتسال کارکنان کمیته امداد استان بوشهرکه به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عباس دهقان از امدادگران این نهاد برگزار شد، با قهرمانی تیم

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، از سری مسابقات ورزشی کارکنان کمیته امداد استان بوشهر با شرکت 16 تیم از ادارات سراسر استان بمناسبت دهه فجر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عباس دهقان از امداد گران این نهاد آغاز به کار کرد.

این مسابقات از اول بهمن تا 23 اسفند ماه به شکل دو حذفی به کار خود ادامه داد و در نهایت فینال مسابقات میان دو تیم "استان الف" و "شهرستان جم" برگزار و در نهایت با قهرمانی تیم امدادجم به کار خود پایان داد.

در این اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور مدیر کل و مسئولان کمیته امداد استان و شهرستانها همراه بود از تیم های اول و دوم با اهداء جام و جوایز تقدیر به عمل آمد.

احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، در حاشیه این اختتامیه اظهار داشت:ارتقا و تقویت سطح سلامت، نشاط و شادابی، هدف از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان این نهاد بود چراکه معتقدیم هرقدر کارکنان  شاداب‌تر، با نشاط ‌تر و سلامت‌تر باشند برآیند آن ارتقای رضایتمندی خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارمندان بخش مهمی از جامعه را تشکیل می‌دهند گفت: هرچقدر بتوان جریان اجتماعی کردن ورزش را با استفاده از برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات و سایر رویدادها رونق دهیم به ایجاد فرهنگ پایدار بین خانواده کارکنان و تسری به سایر اقشار کمک کرد و نیز روحیه هم افزایی کاری و خدمت به جامعه هدف ما که مددجویان هستند را افزایش داد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه همه ظرفیت های ورزشی اعم از زمین فوتبال چمن طبیعی و مصنوعی، سالن فوتسال، سالن بدنسازی و استخر شنا در مجتمع ورزشی و فرهنگی امداد استان فراهم است درخواست داریم کارکنان بیشتر از این به ورزش علاقمندی نشان دهند.

در پایان این مسابقه طی تشریفاتی از بازیکنان، مربی و کادر فنی تیم "استان الف" به عنوان نایب قهرمان مسابقات با اهداء لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد و سپس اداره جم به عنوان قهرمان مسابقات جام قهرمانی را بالای سر برد.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.