تاریخ انتشار : 1399/7/22 چاپ خبر

شاخص های کارآفرینی در استان بوشهر پایش می شود

مصدق کشاورزی مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی گفت: پایش شاخص های کارآفرینی بر اساس استاندارهای دیده بان جهانی کارآفرینی در حال انجام است

به گزارش سایت خبری " جنوب 24" به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ؛ مصدق کشاورزی مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی گفت: پایش شاخص های کارآفرینی بر اساس استاندارهای دیده بان جهانی کارآفرینی در حال انجام است و با انعقاد تفاهم نامه مشترکی که با دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه علمی کاربردی استان صورت می پذیرد بزودی شاخص های کارآفرینی در استان پایش شده و نتایج آن اعلام می شود.

کشاورزی با بیان اینکه پایش بصورت مستمر و مداوم خواهد بود ، بیان داشت: دبیرخانه دائمی آن در استان راه اندازی می شود و این اداره کل آمادگی هر گونه همکاری با مراکز علمی دانشگاهی دارد.
مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی تصریح کرد: برای تدوین این سند ضمن استفاده از اسناد بالا دستی داخلی مقایسه تطبیقی با کشورهای دیگر صورت گرفته است.
وی با بیان این نکته که تا کنون پایش شاخص های کارآفرینی بصورت کامل انجام نشده است افزود: با این تفاهم نامه و راه اندازی دبیرخانه دائمی آن در استان سالانه بصورت کامل شاخص های کارآفرینی پایش و بازنگری می شود.
کشاورزی همچنین از تدوین برنامه عملیاتی ذیل این سند خبر داد و افزود قرار است خروجی عملیاتی به صورت بخشی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.