تاریخ انتشار : 1399/6/1 چاپ خبر

استاندار بوشهر: سرمایه‌گذاران عرصه گردشگری حمایت می‌شوند

استاندار بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم این استان را در عرصه گردشگری دریای و ساحلی دانست و گفت: سرمایه‌گذاران در عرصه تفریحات آبی، گردشگری دریایی و ساحلی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش سایت خبری"جنوب24" عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه جذب اعتبارات عمرانی برای تکمیل پروژه‌ها مورد تاکید است اظهار داشت:اعتبارات عمرانی امسال بر اساس تسریع در تکمیل پروژه‌ها مورد توجه قرار گرفته و جذب به‌موقع این اعتبارات مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

وی، با تاکید بر توجه به  اجرای طرح‌ها بر اساس فراخوان گفت: فراخوان بهترین روش در واگذاری پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران است چراکه مورد نظارت همه قرار می‌گیرد و از مشکلات جلوگیری می‌کند.

استاندار بوشهربا تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران افزود: دست افراد بومی که توان مشارکت در سرمایه‌گذاری طرح‌های گردشگری دارند می‌بوسیم.

استاندار بوشهر،همکاری شهرداری‌ها در اجرای طرح‌های گردشگری را مهم دانست و بیان کرد: شهرداری‌هایی که منابع و توان مشارکت در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری دارند مورد حمایت قرار می‌گیرند و می‌توانند در فراخوان شرکت کنند.

گراوند بیان کرد: تا زمانی که مردم بومی استان بوشهر آماده سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری هستند سرمایه‌گذار دیگری انتخاب نمی‌شود.

وی، با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران بومی استان بوشهر در اجرای طرح‌های گردشگری خاطر نشان کرد: یک شخص در دیلم 100 میلیارد تومان بدون استفاده از تسهیلات بانکی در بخش گردشگری سرمایه‌گذاری کرده  که از این سرمایه‌گذار قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر گره‌گشایی مشکلات برای توسعه سرمایه‌گذاری تصریح کرد: حل مشکلات در اجرای  سرمایه‌گذاری و گره گشایی از مسائل این حوزه به معنای اشتغال و رونق وتوسعه است.

گراوند ظرفیت استان بوشهر در حوزه گردشگری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این استان در عرصه گردشگری دارای ظرفیت خوبی است که باید زمینه ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران با رفع مشکلات فراهم شود.

وی، استفاده از دریا در جوار شهرهای استان بوشهر را یکی دیگر از ظرفیت‌های گردشگری دانست و تاکید کرد: در این عرصه هنوز اقدام مهم و موثری انجام نشده است که باید از ظرفیت دریا در عرصه گردشگری استفاده بهینه شود.

استاندار بوشهر،  با تاکید بر مشارکت دستگاه‌های متولی و شهرداران در استفاده از ظرفیت گردشگری دریایی و ساحلی شهرهای استان بوشهر افزود: اجرای طرح‌های گردشگری دریایی و ساحلی نقش مهمی در رونق، اشتغال، توسعه و اقتصاد دارد که باید به این مهم در توسعه استان توجه شود.

گراوند، با بیان اینکه کرونا همه بخش‌ها و حوزه‌ها را تحت تاثیر قرار داده است تصریح کرد: یکی از عرصه‌هایی که به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته حوزه گردشگری شامل هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، رفت و آمدها و ظرفیت‌های تفریحی است که ان‌شالله با برچیدن شدن  ویروس کرونا شاهد رونق بخش گردشگری باشیم.

انتهای پیام/ تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.