تاریخ انتشار : 1399/1/17 چاپ خبر

اهداء 39 سری جهیزیه به زوج های جوان عسلویه ای

رئیس کمیته امداد شهرستان عسلویه از اهداء 39 سری جهیزیه به زوج های جوان این شهرستان خبر داد.

 به گزارش سایت خبری کمیته امداد، یوسف اسیری، رئیس کمیته امداد شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه یکی از ابعاد مهم توانمندسازی خانوارها توجه به فراهم آوردن زمینه‌های ازدواج به هنگام برای جوانان تحت حمایت است، افزود: توسعه و ترویج ازدواج آسان در بین خانوارها و همچنین کمک به ازدواج جوانان یکی از اهداف و برنامه‌های کمیته امداد است که در طول سال ومی‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان عسلویه در ادامه افزود: در راستای کمک به ازدواج زوج های جوان تحت حمایت،39سری جهیزیه به ارزش 780 میلیون تومان ريال به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

اسیری یاد آور شد: کالاهای اهدایی شامل یخچال،اجاق گاز،فرش،پتو،سرویس قابلمه،ساعت دیواری،ماشین لباسشویی ، جاروبرقی و یک بسته فرهنگی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: تامین جهیزیه جزء برنامه های حمایتی کمیته امداد قرار دارد و در حال حاضر زوج های جوان نیازمند دیگری داریم که در انتظار این کمک ها می باشد و از افراد خیّر و شرکت های مستقر در منطقه درخواست داریم کمیته امداد را یاری دهند.

اسیری در پایان ضمن قدردانی از حمایت خیران از طرح‌های این نهاد، خاطرنشان کرد: بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی حامیان باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.