تاریخ انتشار : 1398/10/16 چاپ خبر

16 هزار حامی برای حمایت از فرزندان یتیم استان بوشهر نیاز است+پوستر

مدیر کل کمیته‌امداد استان بوشهر گفت: در حال حاظر نزدیک به 7 هزار فرزند یتیم و نیازمند در استان تحت حمایت این نهاد است که برای حمایت مادی و معنوی از آنها نیازمند همکاری 16 هزار حامی هستیم.

به گزارش سایت خبری" جنوب 24" مدیر کل کمیته‌امداد استان بوشهر گفت: در حال حاظر نزدیک به 7 هزار فرزند یتیم و نیازمند در استان تحت حمایت این نهاد است که برای حمایت مادی و معنوی از آنها نیازمند همکاری 16 هزار حامی هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: این تعداد فرزند یتیم و محسنین هم اکنون از سوی حامیانی کمک می شوند ولی سرانه کمکی به آنها بسیار پایین است.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به طرح جذب 16 هزار حامی جدید برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند تحت حمایت گفت: در این طرح که برخاسته از نگاه اعتقادی و بینش عمیق مردم به آموزه‌های دینی است، خیران اقدام به حمایت مالی و معنوی از یک تا چند یتیم و فرزند نیازمند می‌کنند و در طول سال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را مستقیما در اختیار آنها قرار می‌دهند.
 
لطفی با بیان اینکه سرانه کشوری پرداخت نقدی ماهانه به کودکان ایتام ۲۰۰ هزار تومان است، افزود: دریافتی کودکان یتیم و محسنین در استان بوشهر پایین است و درخواست داریم حامیان بیشتری در این طرح مشارکت داشته باشند تا به فرزندان یتیم و نیازمند کمک های بیستری شود.
 
وی با تشریح طرح جذب بیش از ۱۶ هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت خاطر نشان کرد: این طرح برای مشارکت اقشار مختلف جامعه در بحث حمایت از ایتام بی سرپرست برنامه ریزی شده است که هر شخص در صورت تمایل ماهیانه مبلغی را از حداقل ۱۰ هزار تومان تا هر اندازه که توان مالی دارد مستقیما به حساب فرزندان ایتام پرداخت می‌کند. 
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با معرفی سایت ekram.emdad.ir اظهار داشت: این سایت به منظور دسترسی آسان، ثبت نام مستقیم و انتخاب کودک مورد نظر توسط خود حامیان، راه اندازی شده است و پس از فرایند ثبت نام با صدور شماره حسابی، کمک های حامیان به شکل مستقیم و بدون واسطه به حساب یتیم مورد نظر پرداخت می شود و در راستای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان آنها هزینه می شود. 
 
وی در پایان ضمن تقدیر از حامیان ایتام تصریح کرد: جامعه خیران نیکوکار می‌توانند برای حمایت از فرزندان جدید یتیم با مراجعه به سایت اکرام ایتام امداد به نشانی ekram.emdad.ir در این طرح معنوی ثبت‌نام و جهت واریز مستقیم کمک‌های خود به فرزندان معنوی اقدام کنند.
انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.