تاریخ انتشار : 1398/10/11 چاپ خبر
رئیس کمیته امداد عسلویه:

320 فرزند یتیم و محسنین در عسلویه نیازمند حامی هستند

رئیس کمیته امداد شهرستان عسلویه با بیان اینکه 320 فرزند یتیم و محسنین در عسلویه هستند گفت: برای حمایت از این تعداد فرزند یتیم و محسنین نیازمند جذب بیش از 600 حامی هستیم.

 به گزارش سایت خبری " جنوب 24" یوسف اسیری، رئیس کمیته امداد شهرستان عسلویه  صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هم اکنون یکهزار و 250 خانوار مددجو در شهرستان عسلویه تحت حمایت کمیته امداد است که در طول سال خدمات مختلف این نهاد بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه 320 فرزند یتیم و محسنین در برخی از این خانواده ها وجود دارد گفت: 144 نفر از این فرزندان یتیم و 176 نفر دیگر فرزندان محسنین هستند.

وی در ادامه افزود: با وجود اینکه تعدادی حامی از این فرزندان حمایت می کنند اما سرانه دریافتی آنها ناچیز است  و به همین جهت نیازمند جذب 600 حامی دیگر هستیم که تا پایان سال جاری به جمعیت حامیان ما اضافه شود.

وی با بیان اینکه ایتام شهرستان عسلویه نوزاد ۱ ماهه تا کودک ۱یکساله و ۷ ساله و افراد زیر ۱۸ سال هستند گفت: حامیان و خیران نیکوکار می توانند برای حمایت از این فرزندان به دفتر کمیته امداد شهرستان عسلویه مراجعه نمایند و یا از طریق سامانه اینترنی ekram.emdad.ir  سپس استان بوشهر و شهرستان عسلویه را انتخاب نمایند و فرزند معنوی خود را از آنجا مشخص و حمایت نمایند.

رئیس کمیته امداد شهرستان عسلویه همچنین  با اشاره به تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی با گروه جهادی دانشگاه امام حسین برای احداث ۷۲ واحد مسکن در سطح استان گفت: از این ۷۲ واحد ۷ واحد به ایتام شهرستان عسلویه اختصاص پیدا کردیم.

رئیس کمیته امداد عسلویه افزود: این واحدها با متراژ ۵۰ الی ۶۵ متری هستند که در دهستان زبار و روستای سهمو جنوبی و دهستان اخند و دو شهر چاه مبارک و  نخل تقی ایجاد می شوند وعملا عملیات ساخت این واحدها آغاز شده است و تلاش داریم تا پایان اسفند ماه امسال این واحدها به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
 

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.