تاریخ انتشار : 1398/8/1 چاپ خبر

تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی استان بوشهر در همایش استاندارد+ تصاویر

به مناسبت هفته استاندارد از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر و مدیران برگزیده کنترل کیفیت استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش سایت خبری جنوب 24؛ مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا‌های صادراتی و وارداتی سازمان استاندارد در آیین تجلیل از تولیدکنندگان و  فعالان عرصه اقتصاد و استاندارد با بیان اینکه تولیدات باید صادرات محور باشد اظهار داشت: تولیدات صادرات محور در صورتی محقق می‌شود که اصول استاندارد رعایت شود.

تقی تقی‌پور با تاکید بر رعایت استاندارد در تولید و مصرف همه تولیدات و کالاها افزود: به کارگیری استاندارد در تولید و مصرف کالا نه تنها سلامتی جامعه را تضمین می‌کند بلکه  زمینه حضور تولیدکنندگان را در بازارهای جهانی فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر هم لحاظ استاندارد در تولید محصولات را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: حفظ کیفیت زمینه پویایی محصولات را فراهم می‌کند که این پویایی و به‌روز شدن آن در گرو تدوین و به کاری‌گیری استاندارد‌های تجاری جهانی است.

سعید زرین‌فر با بیان اینکه رعایت استاندارد تنها به سود مصرف کنندگان نیست بلکه برای تولیدکنندگان نیز سودمند است خاطر نشان کرد: رعایت شاخص‌های استاندارد سبب صرفه جویی زمان برای تولیدکنندگان و رونق اقتصادی و سلامتی جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به استاندارد در همه لایه‌های جامعه بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خود را نماینده استاندارد در تولید و ارائه خدمات به جامعه بدانند، چراکه رعایت نکردن نکات استاندارد، فعالیت‌ها را دچار اختلال می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر نیز کیفیت فعالیت‌ها را مناسب ارزیابی کرد و افزود: برخی خدمات فنی  و آزمایشگاهی سازمان استاندارد در بوشهر انجام می‌گیرد.

محمدرحیم بهره‌مند از تعامل و همکاری استاندارد با شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده دفتر استانداردسازی در شهرداری بوشهر راه‌اندازی می‌شود تا بتوان از طریق هم‌افزایی فعالیت‌ها انجام شود.

در این مراسم از تولیدکنندگان نمونه ، آزمایشگاه‌های همکار استاندارد و کارشناسان اداره کل استاندارد استان بوشهر قدردانی شد.

در این آیین تفاهم‌نامه‌های همکاری میان استاندارد، با جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاوری و منابع طبیعی استان بوشهر به امضا رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.