تاریخ انتشار : 1398/7/20 چاپ خبر

آمادگی هلال احمر برای اسکان ۵۲هزار زائر اربعین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پیش بینی برای اسکان اضطراری ۵۲هزار نفر در مرز های خسروی، مهران، شلمچه و چذابه خبر داد.

به گزارش سایت خبری جنوب 24؛مرتضی سلیمی با اشاره به افزایش تراکم جمعیتی در چهارمرز خسروی، شلمچه، چذابه و مهران برای ورود به کشور عراق برای مراسم اربعین حسینی،گفت: برای اسکان اضطراری ۵۲هزار نفر در این چهارمرز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی اسکان ۱۷هزار نفر در شهرهای قصرشیرین،دالاهو،سرپل ذهاب، گیلان غرب،کنگاور و صحنه که مرز خروجی هموطنان خسروی است، انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در استان خوزستان تدابیر لازم برای اسکان اضطراری ۲۶هزار نفر از هموطنان در مرزهای شلمچه و چذابه اندیشیده شده است، اظهارکرد:امکان اسکان اضطراری ۱۶هزار نفر در خرمشهر و اردوگاه شهید باکری و ۱۰هزار نفر در دشت آزادگان، سوسنگرد و حمیدیه فراهم شده است.

براساس اعلام جمعیت هلال احمر، به گفته سلیمی برای هموطنانی که مرز مهران را برای مراسم پیاده روی اربعین انتخاب کرده اند نیز اسکان اضطراری برای ۱۰هزار نفر در مدارس، سالن‌های ورزشی، مساجد و حسینیه‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.