تاریخ انتشار : 1398/5/23 چاپ خبر
رئیس هیأت مدیره دانشگاه فرهنگ و هنر بوشهر در نشست خبری مطرح کرد؛

آغاز ثبت نام دانشگاه فرهنگ و هنر از 27 مرداد ماه/ پذیرش دانشجو در هشت رشته تحصیلی / خبر خوش برای خبرنگاران

رئیس هیأت مدیره موسسه نیکان فردوس لیان بوشهر ( دانشگاه فرهنگ و هنر) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این دانشگاه برای اولین بار در بوشهر از 27 مرداد ماه در هشت رشته تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

به گزارش سایت خبری "جنوب 24" ؛ عهدیه هوشمند، رئیس هیأت مدیره موسسه نیکان فردوس لیان بوشهر( دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر) پیش از ظهر چهار شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر نیکان فردوس لیان برای اولین بار در دو مقطع کارشناسی و کاردانی دانشجو می پذیرد که ثبت نام کاردانی از 27 مرداد ماه و ثبت نام کارشناسی از دوم شهریور ماه شروع می شود.

وی با بیان اینکه تنها مرکزی هستیم که در استان بوشهر در زمینه فرهنگ و هنر دانشجو تربیت می کنیم گفت:در مقطع کاردانی رشته‌هایی همچون طراحی دوخت، روابط عمومی، امور فرهنگی، عکاسی و گرافیک و نیز در مقطع کارشناسی رشته‌هایی همچون طراحی دوخت، روابط عمومی و گرافیک در این دانشگاه تحصیل می‌شود.

هوشمند با بیان اینکه بیش از هشت رشته تحصیلی کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه تحصیل می شود گفت: در هر رشته تعداد 75 تا 80 دانشجو را پذیرش داریم.

وی با بیان اینکه 70 درصد آموزش‌های دانش آموختگان در این دانشگاه واحدهای عملی است اظهار داشت: فقط ۳۰ درصد از فراگیری دانش آموختگان در قالب واحدهای تئوری است؛ این دانشگاه در سال ۷۳ برای تربیت دانش آموختگان مهارتی ایجاد شد و زیر نظر وزارت علوم است.

هوشمند با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی در استان بوشهر تعداد ۱۰ هزار دانشجوی فعال دارد ابراز داشت: بیش از ۱۳۰کد رشته در دانشگاه علمی کاربردی استان وجود دارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر نیکان فردوس لیان با اعلام یک خبر خوش به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: در صورتی که هر کدام از خبرنگاران تمایل به تحصیل در رشته هایی همچون عکاسی، روابط عمومی و یا دیگر رشته های مورد علاقه را داشته باشند از تخفیف ویژه در پرداخت شهریه برخوردار می شوند.

هوشمند رسالت دانشگاه علمی کاربردی را ایجاد اشتغال و کارآفرینی عنوان کرد و ابراز داشت: این دانشگاه شغل محور است و نیاز صنوف را تأمین و دانش آموختگان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

ور در پایان خاطر نشان کرد: در کشور سه نسل دانشگاه تحت عنوان آموزش، پژوهشی و کارآفرین وجود دارد که دانشگاه جامع علمی و کاربردی از نمونه‌های دانشگاه‌های کارآفرین است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.