تاریخ انتشار : 1398/4/15 چاپ خبر

مرحله استانی هفتمین المپیاد امدادی جمعیت هلال احمر بوشهر برگزار شد

هفتمین دوره المپیاد امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر با حضور دکتر محمود رضا پیروی، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در شهرستان جم برگزار شد.

به گزارش سایت خبری جنوب 24؛ به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، غلامرضا حاجیانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: هفتمین دوره المپیاد دانش آموزشی آماده، ۱۱ تا ۱۳ تیرماه به میزبانی هلال احمر شهرستان جم با حضور دانش آموزان ۱۰ شهرستان  استان بوشهر برگزار شد و دانش آموزان در تیم های ۱۴ نفره برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه المپیاد آماده باعث رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و سطح آگاهی شرکت کنندگان می شود، افزود: در این طرح دانش آموزان در ۸  مرحله شامل ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، پناه‌گیری و خروج ایمن، حمل مصدوم، اسکان اضطراری، اطفای حریق و آزمون کتبی رقابت کردند.

در پایان این المپیاد تیم های شهرستان جم، دشتستان و تنگستان در بخش خواهران و در بخش برادران شهرستان‌های جم، دیر و گناوه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم برتر هر بخش به مرحله کشوری در ۲۸ تیر تا ۷ مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران، اعزام می شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.