تاریخ انتشار : 1398/2/24 چاپ خبر
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛

170 میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه های ورزشی کارگری استان اختصاص یافت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از اختصاص 170 میلیارد ریال برای تکمیل 4 مجموعه ورزشی کارگری این استان خبر داد.

به گزارش جنوب24؛ حمید رضا پناه، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: با پیگیریهای صورت گرفته و حمایت استانداری بوشهر و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پنجمین سفر ریاست جمهوری به استان  اعتباری  بالغ بر 170 میلیارد ریال برای تکمیل 4  مجموعه ورزشی کارگری اختصاص یافت.

 پناه در ادامه با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید تحول اساسی در ایجاد زیر ساخت ها در حوزه کاری این اداره کل صورت گرفته است، گفت: این در حالی است  که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا قبل از این دولت فقط 3 ساختمان ملکی در  حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی وجود داشته است که هم اکنون این ساختمانها به تعداد 9 ساختمان ملکی افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد:توسعه فضاهای ورزش کارگری از 2 مجموعه به 7مجموعه ورزشی درحال توسعه می باشند که با اختصاص  مبلغ فوق پیش بینی می شود که تا سالجاری به بهره برداری برسند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر یادآور شد: احداث اولین استخر کارگری استان با پیشرفت فیزیکی بالای  50 درصد که با اختصاص مبلغ فوق پیش بینی می شود که تا سالجاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات

هیچ نظری در مورد این خبر تاکنون ثبت نشده است.